Temat: Zepsułem połączenie internetowe w wdr3600
Dzień dobry
Tydzień temu zmieniłem pakiet u operatora z 100/10 na 300/30 , sprawdziłem wczoraj na speed test prędkość i mam 100/30 więc założyłem że coś mnie blokuje mój główny router wdr3600 podpięty po stronie wan do modemu światłowodowego protokołem pppoe , a po stronie lan są dwa routery z włączonym wifi. Wpadłem na genialny pomysł po pobieżnym przeczytaniu tematów na forum że zrobię to co napiszę poniżej. Finalnie nie mam na żadnym urządzeniu łączącym się po wifi internetu.
Proszę o pomoc w naprawieniu mojego błędu , ponieważ po latach znowu jestem laikiem w środowisku openwrt.
Istniejące oprogramowanie :
root@OpenWrt:~# cat /etc/openwrt_release
DISTRIB_ID='OpenWrt'
DISTRIB_RELEASE='18.06-SNAPSHOT'
DISTRIB_REVISION='r7169-4e7f4777b0'
DISTRIB_TARGET='ar71xx/generic'
DISTRIB_ARCH='mips_24kc'
DISTRIB_DESCRIPTION='OpenWrt 18.06-SNAPSHOT r7169-4e7f4777b0'
DISTRIB_TAINTS=''
root@OpenWrt:~#A zrobiłem to :
root@OpenWrt:~# uci set firewall.@defaults[0].flow_offloading=1
root@OpenWrt:~# uci commit firewall
root@OpenWrt:~# /etc/init.d/firewall restart
Warning: Unable to locate ipset utility, disabling ipset support
* Flushing IPv4 filter table
* Flushing IPv4 nat table
* Flushing IPv4 mangle table
* Flushing IPv6 filter table
* Flushing IPv6 mangle table
* Flushing conntrack table ...
* Populating IPv4 filter table
* Populating IPv4 nat table
* Populating IPv4 mangle table
* Populating IPv6 filter table
* Populating IPv6 mangle table
* Set tcp_ecn to off
* Set tcp_syncookies to on
* Set tcp_window_scaling to on
root@OpenWrt:~#Po tym zabiegu plik /etc/config/firewall uzyskał wartość 0 bajtów i nie było internetu , więc skopiowałem plik firewall który wcześniej miałem skopiowany na dysku i robiłem restart firewalla co niestety nie przyniosło porządanego efektu w postaci przywrócenia połączenia internetu.