Temat: Prosty skrypt w OpenWRT - problem

Cześć!
Korzystam z OpenWRT (Gargulec). Do tego transmission. Po pobraniu torrenta ma mi wysłać email i pobrać napisy. Napisałem sobie prosty skrypcik uruchamiany przez transmission po zakończeniu pobierania:

#!/bin/sh

EMAIL="Subject: Pobrano $TR_TORRENT_NAME"

echo $EMAIL | msmtp MyEmail@domain.com

source /usr/bin/napi.sh -f subrip $TR_TORRENT_NAME

Email leci pięknie, jednak wygląda jakby gruga część (czyli wywołanie napi.sh) nie działała.
Czy dobrze to napisałęm? Podejrzewam, że jakiś głupi błąd... Nie znam się na bashu...
Parametr $TR_TORRENT_NAME jest z automatu przekazywany do skryptu więc muszę wywołać napi. sh w sposób taki, aby nie był oddzielnym procesem (bo też potrzebuje ten parametr). Ktoś może zrobił coś takiego i pomoże?

WDR4300 / BB OpenWRT+Luci / ZTE MF821 (Play LTE) w/ Extroot on uSD
MR3220 / OpenWRT (repeater WiFi)
FSC Futro S450 jako domowy serwer powered by Debian

2

Odp: Prosty skrypt w OpenWRT - problem

Po prostu

/usr/bin/napi.sh -f subrip $TR_TORRENT_NAME

A nie tak jak napisałeś. Inna sprawa - $TR_TORRENT_NAME może być katalogiem lub archiwum z filmem - i tu sam musisz się zatroszczyć o wykrycie co jest czym i ew. rozpakowanie tego.

Masz niepotrzebny router, uszkodzony czy nie - chętnie przygarnę go.

3

To "source" to zaczerpnąłem z netu gdzieś:

There are a couple of ways you can do this:

The first is to make the other script executable, add the #!/bin/bash line at the top, and the path where the file is to to the $PATH environment variable. Then you can can call it as a normal command.

Call it with the source command (alias is .) like this: source /path/to/script.

Use the bash command to execute it: /bin/bash /path/to/script.