1

Temat: Nowsze wersje gnokii

Witam,

Mam tego typu problem, że potrzebuję gnokii obsługującego utf8, czyli >0.6.28 podczas kiedy w repo jest tylko 0.6.21.

I tutaj moje pytanie/prośba:

Mógłby mi ktoś skompilować [AR71xx] i/lub podesłać poradnik jak to zrobić samemu? Szukałem w google ale większość albo jest stara (whiterussian) albo opisuje tylko kompilację przy gotowym już SDK.

Z góry dziękuję smile

2

Odp: Nowsze wersje gnokii

No inaczej się nie da, przecież musisz mieć czym skompilować program, więc gotowe SDK musisz mieć.

Masz niepotrzebny router, uszkodzony czy nie - chętnie przygarnę go.

3 (edytowany przez Robus 2012-02-05 12:53:42)

Cezary napisał/a:

No inaczej się nie da, przecież musisz mieć czym skompilować program, więc gotowe SDK musisz mieć.

Jasne, nie sprecyzowałem do końca - gotowe makefile etc. Znalazłem gdzieś w ticketach stare dla whiterussian - nie działa, a sam nie znam się na tyle by zrobić własne ;-(

[edit]
Przy okazji - część info z bluetooth zapisywana jest w /tmp/lib/bluetooth/..., da się ten katalog jakoś zmienić?

[edit2]
A oto log z mojej próby kompilacji: http://robus.info/imgh/log.txt

4

Przecież w openwrt jest gnokii. Jeżeli zbytnio nie zmienili projektu to wystarczy tylko w makefile zmienić numer wersji na wyższy.

5 (edytowany przez Robus 2012-02-05 13:32:05)

Użyłem makefile z

svn export svn://svn.openwrt.org/openwrt/packages/utils/gnokii package/gnokii

i najnowszych source gnokii - błąd taki jak wyżej, wygooglować rozwiązania mi się nie udało :-(

6

--target=-openwrt-linux  tu jest już źle. Z jakiegoś powodu nie masz zdefinowanego że to dla mipsa kompilujesz.

7

Machnąłem ręka na nową gnokii (od tygodnia próbuję skompilować, klęska), muszę sobie jakoś radzić z tą z repo 0.6.21 (z nokia 6288 nie potrafi czytać smsów, brak utf8...)

Bardziej interesujący jest gammu smsd + kannel + playsms, aby obsługiwać telefon przez www np: wysyłać i przeglądać odebrane smsy.

Panowie, pomóżcie smile