Temat: Openwrt wndr3700

Router netgear wndr3700
Poprawnie instaluje najnowsza wersję OpenWrt 21.02

Następnie staram się zrobić extroot Ponieważ jest za mało pamięci i nie mogę nawet zrobić aktualizacji, w czym jest problem korzystałem z różnych poradników i nie wychodzi mi to, raz tylko się udało z poradnika z forum eko one pamięć zwiększyła się ale jak zrobię jedna aktualizacje wychodzą błędy i pamięć obniża się jakby extroot przestał działać nie rozumiem tego może ktoś mi pomóc zdalnie lub poprowadzić co mam zrobić albo jakie wyniki wkleić tu na forum

2

Odp: Openwrt wndr3700

Wszystko jest tak jak ma być. Robiąc aktualizację robi się we flash i przywraca się domyślna konfiguracja, więc i extroota nie będzie po aktualizacji. Po prostu znów go robisz jak wykonujesz aktualizację.

Masz niepotrzebny router, uszkodzony czy nie - chętnie przygarnę go.

3 (edytowany przez michalik 2021-05-23 15:05:41)

jestem trochę początkujący, aktualizacje ma się rozumieć chodzi o dodatki wchodzę w oprogramowanie robię aktualizacje listy i pokazują się aktualizacje modułów więc robię aktualizacje

4

Aktualizację całego firmware. Nie rób aktualizacji pakietów jeżeli nie wiesz których możesz a których nie.

5

Rozumiem czyli aktualizacja pakietów nie jest tak ważna jak myślałem że trzeba to robić tak samo jak przykładowo aktualizacje windowsa, więc jak zainstaluje OpenWrt 21.02 i nie chce robić aktualizacji pakietów to w sumie nie potrzebuje więcej miejsca

6

Użyłeś złego doboru słów. Jest ważna, ale niektóre rzeczy możesz zaktualizować tylko przez wgranie nowego aktualnego firmware. Generalna zasada - jeżeli wychodzi nowy obraz, nowa wersja, nowy build - to instalujesz. Nie bazuj na tym że zaktualizowałeś pakiety i wszystko jest ok, bo w pewnym momencie pakiety przestają być aktualizowane (jak dane wydanie przestaje być wspierane).

7