Temat: Easybox 802 niedziałąjące wifi

Witam,
ostatnio stałem się posiadaczem podanego w tytule routera.
Wgrałem na niego openwrt Chaos Chalmer 15.05.01 i nie działa mi wifi.
Może ktoś z was miał podobny problem i pomoże big_smile
aaa, i od razu wspominam, że jestem początkujący big_smile

2

Odp: Easybox 802 niedziałąjące wifi

Wgraj lede.

Masz niepotrzebny router, uszkodzony czy nie - chętnie przygarnę go.

3

Witam.
Mam ten sam problem. Nie działało wifi na Chaos Calmer 15.05.01. Też wgrałem Lede - teraz działa wifi, ale usb nie działa.

Jedyna kombinacja działającego wifi i usb to soft od jucom24, którą miałem po kupieniu urządzenia, niestety nie potrafię go teraz dostać. Po telefonie do pana z jucom24 zasugerował mi żebym odesłał mu urządzenia, a on (oczywiście odpłatnie) wgra na nowo. Oczywiście nie ma mowy o wysłaniu mi softu na maila. Może ma ktoś?

4 (edytowany przez Graffy 2017-03-22 11:39:07)

C Z Y T A J i jeszcze T U

APU2 @ OpenWrt 18.06-SNAPSHOT, r7852-7ac6044632

5

paternoster napisał/a:

Witam.
Mam ten sam problem. Nie działało wifi na Chaos Calmer 15.05.01. Też wgrałem Lede - teraz działa wifi, ale usb nie działa.

Jedyna kombinacja działającego wifi i usb to soft od jucom24, którą miałem po kupieniu urządzenia, niestety nie potrafię go teraz dostać. Po telefonie do pana z jucom24 zasugerował mi żebym odesłał mu urządzenia, a on (oczywiście odpłatnie) wgra na nowo. Oczywiście nie ma mowy o wysłaniu mi softu na maila. Może ma ktoś?

też mam od jucom24 i działało, ale zacząłem się bawić i nie działa sad
a co do LEDE, to albo jestem upośledzony albo nie działa client mode wifi

6

dobra, jestem upośledzony. poprostu nie zmieniłem ip routera z 192.168.1.1 na jakieś inne.

7

@Cezary: Skąd wziąć to LEDE do tego routera? Chciałbym również odpalić wifi na openwrt.

8

http://downloads.lede-project.org/relea … ntiq/xway/

Masz niepotrzebny router, uszkodzony czy nie - chętnie przygarnę go.

9

tylko co teraz kurcze zrobić z niedziałającym USB?