Temat: Nowe gargoyle kiedy ?

Witam

Z góry sorki jak temat istnieje, ale na stronie gargoyle widzę że jest wersja 1.8 stable więc moje pytanie "czy" a jak już to kiedy będzie polska wersja numeracji 1.8 ??

Głównie mi zależy na TL-WR1043ND V2 i Tl-MR3420 V2

2

Odp: Nowe gargoyle kiedy ?

Polska w sensie moja, nie. Polska w sensie że możesz sobie język doinstalować tak.

Masz niepotrzebny router, uszkodzony czy nie - chętnie przygarnę go.

3 (edytowany przez tptomek 2015-10-30 19:06:50)

Tak, dokładnie Cezary TWOJA wersja bo jest najlepsza a zależy mi na obsłudze modemu LTE na obu routerach smile a niestety nie znam się na tyle aby samemu dogrywać pakiety a standardowo nie posiada przynajmniej wersja 1.6 nie posiadała.

4

Czego wersja 1.6 nie posiada?

5

Zainstaluj sobie OpenWrt Chaos Calmer + Luci i będziesz zadowolony.
Nie powinno być problemów z modemami LTE o ile prądowo sam ruter się wyrobi.
Na Gargoyle nie ma co czekać wersja 1.8 jest jeszcze bardzo niedopracowana.

| C2600 @ OpenWrt 21.02 / LuCi -> sieć gościnna, WINS serwer, VLAN, DLNA, multiwan
| WDR4300 @ OpenWrt 21.02 / LuCI -> extroot, sieć gościnna, WINS serwer
| MR3020 @ MiFi 17.01 -> E3372 HiLink
| WR842ND v2 @ Gargoyle PL 1.13.0 -> testy

6

Cezary napisał/a:

Wersja eng po zainstalowaniu z ich strony nie posiadała obsługi modemów przynajmniej ja nic takiego nie miałem nie wiem jak jest z ta wersja 1.8 nie chce ryzykować i na marne instalować.

7 (edytowany przez build000 2015-10-31 14:13:20)

tptomek napisał/a:
Cezary napisał/a:

Wersja eng po zainstalowaniu z ich strony nie posiadała obsługi modemów przynajmniej ja nic takiego nie miałem nie wiem jak jest z ta wersja 1.8 nie chce ryzykować i na marne instalować.