1

Temat: Linksys WRT160NL-EE RS232

Decyzja zapadła - kupuje WRT160NL wink Zanim przyjedzie chce się przygotować na wgranie openwrt.

Przeczytałem o wyprowadzonym rs w wan i eth4.

http://wiki.openwrt.org/inbox/wrt160nl#serial

Doradźcie jak najsensowniej dorobić sobie odpowiedni kabelek (rs w kompie mam przelotek na usb potrzebować nie będę)
Może jakiegoś gotowca da się użyć ?

2

Odp: Linksys WRT160NL-EE RS232

Ja zrobiłem tak: https://forum.openwrt.org/viewtopic.php … 18#p94318, działa. Chyba że otworzysz obudowę, wtedy masz normalnie złącza w płytce. + do tego oczywiście konwerter TTL, do zrobienia (schematy na openwrt.pl są) lub pewnie da się kupić na allegro.

Bieżący stan opisuję tutaj: http://openlinksys.info/forum/viewthrea … rowstart=0 , jak coś to pytaj.

Masz niepotrzebny router, uszkodzony czy nie - chętnie przygarnę go.

3

widziałem też patenty z przeróbką kabla od nokia, może tak prościej ?

4

Tak, tak tez można.

5

Witam,
na wstępie powiem ze jestem zielony w tych sprawach.

Czy ktoś mógłby wytłumaczyć mi, jak laikowi, jak i z czego należy zrobić taki kabel?

Będę wdzięczny z każdą odpowiedź

6

Ale przecież masz napisane wink kabel usb od nokii 6210. Do kupienia za grosze na allegro.

7

Cezary napisał/a:

Ale przecież masz napisane wink kabel usb od nokii 6210. Do kupienia za grosze na allegro.

Kabel taki mam w domu więc nie muszę kupować.

Jeżeli rozbiorę ten kabel to będę miał 5 lub 6 kabelków. Które mam wykorzystać lub jak mają być podłączone do routera?

Po poprawnym podłączeniu  kabla jak mam się połączyć? Jakim programem

Wiem ze zawracam gitarę ale będę robił to pierwszy raz w życiu.

Dzięki za wyrozumiałość

8

Faq nie preczytałeś w podwieszonym temacie...

Będziesz miał trzy kable: tx rx i gnd. Który jest ktory - nie wiem, zależy od kabla. Zwykle czarny to gnd, dwa pozostałe to tx/rx - możesz jest podłaczyć na ślepo, nic się nie stanie. Najwyżej przełożysz inaczej.