U mnie tak wygląda jak ta podczerwień się zawiesi/nie włączy: https://i.imgur.com/h2GmG6j.png (dlatego reklamowałem w sklepie)
Też własnie używam ładowarki 2A, bo myślałem że te problemy z "ciemną" wizją są przez słabą 1A spowodowane.
z rtsp mogę połączyć się przez rtsp://admin:haslo@192.168.1.133:554/onvif1
Korzystam z programu "iSpy" i tej metody na komputerze: http://www.mydigoo.com/pt/forums-topicd … amp;page=1 działa z dźwiękiem smile

A testowałeś jak ta kamerka działa Ci w nocy/ciemności? Mi się często nie włącza ta podczerwień czy co tam jest, tak że nic nie widać, wszystko jest czarne. W sumie wysłałem screeny do sklepu, opisałem problem i wysyłają mi kolejną sztukę big_smile
Co do hasła do hakowania jej, może najlepiej poszukać pliku aktualizacji firmware na stronie producenta i podejrzeć co mają w środku? http://www.mydigoo.com/download.html?pid=74 tylko, że ten ostatni plik "M1Z?M1X 21version patch" pobiera 0 bajtów. Coś mają zepsute.

Często pojawia mi się komunikat:

Co najmniej 30 sekund musi minąć pomiędzy wyszukiwaniem. Poczekaj chwilę i zacznij ponownie.

30 sekund to trochę dużo. Może by tak zmniejszyć te limity dla zalogowanych użytkowników, lub posiadających X postów? Chyba nie byłoby to aż tak dużym obciążeniem dla serwera.

Na Androidzie przez ich apkę działa naprawdę dobrze. Przez Full HD płynnie, niskie opóźnienie (1-2 sekundy), akceptowalna jakość dźwięku. Dodatkowo ma możliwość odtwarzania dźwięku, więc mogę coś powiedzieć i odtworzy, lub włączyć alarm. Na razie nie wkładałem do niej karty microSD, więc nie wiem jak z tym działa, ale nagrywanie/snapshotowanie przez aplikację na Androidzie działa również zadowalająco. W trybie "nocnym" też wszystko pięknie widać, lepiej niż oczekiwałem. I najważniejsze - aplikacja i kamerka działa po zablokowaniu dostępu do Internetu przez Firewall, więc nie trzeba się martwić o jakiś nieautoryzowany dostęp z zewnątrz.
Problem natomiast pojawia się z aplikacją DiggoEye na PC. U mnie po wybraniu jakości HD cały czas się zawiesza, ogólnie nie nadaje się do użytku. Obecnie używam ładowarki 1A i nie ma z nią problemów. Jutro muszę spróbować naprawić zepsutą 2A (wtyczka micro USB uszkodzona, niewymienny kabelek). Jeśli możesz to daj potem znać jak ten program "DiggoEye" na PC działał u Ciebie.
Teraz bawię się programem iSpy: http://www.mydigoo.com/pt/forums-topicd … amp;page=1 ale wydaje mi się że jakość obrazu jest nieco gorsza niż na Androidzie, widać więcej "kratek" itd.
Sama konfiguracja aplikacji jest bardzo łatwa. Kobiecy głos mówi przez wbudowany głośnik co zrobić. Ustawienie WiFi robi się przez przybliżenie telefonu odtwarzającego jakieś "piski" do kamerki, wtedy łączy się, wpisuje się domyślne hasło ze spodu kamerki i działa. Jeśli chodzi o zasięg WiFi 2.4Ghz - jest lepiej niż przepuszczałem. W jednym pomieszczeniu gdzie mam zazwyczaj bardzo słaby sygnał na smartfonach - działa normalnie.

Oczywiście, ja piszę tą opinię biorąc pod uwagę cenę jaką zapłaciłem ($16.66). Wiadomo że w porównaniu z jakimś droższym sprzętem musi być gorsza. Jednak dla mnie, jak za te pieniądze to bardzo dobra zabawka.

Ok, już wiem o co chodzi. Zamiast usuwać te pliki (na routerze) edytowałem je i zmieniłem adres. Po tym jakoś załapało. Pewnie router nie usuwał ich do końca i ładował z pamięci. Teraz muszę przetestować czy ta zasada firewalla działa smile

EDIT:
Zasada w Firewallu też działa.

Dzięki za pomoc.

Chyba wykryłem co jest nie tak... Ta kamera cały czas ustawia sobie adres "192.168.1.129" i nie mam pojęcia jak to zmienić.
Próbowałem:

/etc/init.d/dnsmasq stop
usunięcie plików: /tmp/resolv.conf /tmp/dhcp.leases /tmp/resolv.conf.auto
/etc/init.d/dnsmasq start

+ reboot routera. Dalej w "dzierżawy DHCP" pojawia się jako .*129.
Jakieś pomysły jak wymusić zmianę adresu?

Kupiłem Chińską kamerę Digoo DG-M1Z 1080P.

Z kamerą łączę się przez LAN (ustawiłem jej adres 192.168.1.133), jednak jak odłączę telefon od WiFi - dalej mam do niej dostęp przez Internet, przez tą aplikację od Digoo. Pomyślałem sobie, że bezpiecznie będzie ustawić jakąś zasadę w firewallu, aby wyłączyć jej dostęp do Internetu gdy to niepotrzebne.

Teraz pytanie, jak pod najnowszym Luci LEDE to ustawić, tak aby kamera nie miała żadnych problemów po sieci LAN, a jedynie zablokowany dostęp do WAN? Rozumiem że wchodzę w "Sieć" -> "Zapora" - i co dalej?
Próbowałem ustawić w ten sposób: https://i.imgur.com/CI4FGSr.png niestety nadal mogłem się z nią połączyć przez mobilny Internet (na telefonie). Co robię źle?

8

(19 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

U mnie Yamon po ostatnich aktualizacjach nie działał za dobrze i sobie go odpuściłem. Teraz korzystam z: https://eko.one.pl/?p=openwrt-nlbwmon i jest OK.

Może usbreset pomoże?

opkg update; opkg install usbreset

potem w skrypcie:

usbreset "HUAWEI Mobile"

(może inaczej się to urządzenie się nazywać).

Swoją droga ja korzystam z HiLinka od około 2 lat pod LEDE i nigdy mi się nie zawiesił. Połączenie samo się wznawia w razie problemów. Na początku miałem dziwne problemy (modem zawieszał, rozłączał się co ileś godzin) i pomogła aktualizacja firmware modemu.
Jeśli masz czas i chęci radze poczytać: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=12&t=45272 i http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=12&t=42416
Ogólnie musisz wgrać nowsze firmware i webui dla HiLinka z: https://www.mediafire.com/?d87a2pqx7olwm
Tylko nauczyć się jak zmieniać te tryby i koniecznie pobrać skrypt "sw_mode_E3372_new.rar", dzięki niemu będziesz w stanie wgrać webui po aktualizacji firmware.

10

(3 odpowiedzi, napisanych Inne)

Ogólnie ten HUB bez dodatkowego zasilania działa, tylko boję się że urządzenia typu modem będą miały mało energii.
Czytałem wczoraj coś o tym, że są urządzenia które jednocześnie ładują się (smartfony) i mogą korzystać z podłączonych urządzeń. Może o to w tym chodzi? W sensie, że router/urządzenie host wysyła jakiś sygnał do HUBa i ten dopiero wtedy zaczyna go zasilać? Czy to raczej mało prawdopodobne? Jest może jakaś komenda na LEDE, która pozwala to sprawdzić (ilość energii przyjmowanej przez port USB czy coś)?

11

(3 odpowiedzi, napisanych Inne)

Posiadam HUB USB Natec 4-PORT MANTIS USB 3.0 (link) z aktywnym zasilaniem. W sumie działa bez problemów już ponad rok.
Wczoraj miałem okazję testować router ASUS RT-AC1200G+. Podłączyłem go do zasilacza, aktywnego huba USB i wystartował (zapaliły się diody, weszła strona konfiguracji). Po jakimś czasie router się zrestartował i wtedy uświadomiłem sobie, że przycisk zasilania nie był wciśnięty, więc cała energia jaka zasilała router szła z tego HUBa... Dla testów odłączyłem zasilacz od routera i dalej działał zasilany przez port USB. Czy to normalne, czy ten HUB jest jakiś niebezpieczny? Nie powinno być tak, że ten główny kabel od Huba nie przyjmuje energii, a jedynie wysyła jej więcej? W sumie boję się teraz trzymać go podłączonego pod zasilanie, żeby nie spalić routera z którego korzystam (WNDR4300 z Luci LEDE). Spotkał się ktoś z takim czymś?

12

(2 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Tak właśnie myślałem że kiedyś mnie takie uwalenie routera spotka smile Za dużo kombinowałem i testowałem firmware zamiast cieszyć się że wszystko działa sad Dobrze, że mam jeszcze stary MR3420.

13

(2 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Sytuacja wygląda następująco:
Z ciekawości chciałem przetestować DD-WRT (czy prędkość WiFi do dysku sieciowego będzie lepsza). Wgrałem dd-wrt przez TFTP i działało, ale po zakończeniu testów chciałem wrócić do LEDE. Gdzieś wyczytałem, że dobrze jest wpisać komendę "mtd erase firmware" (i to był największy błąd, bo przez to nie mogę się już dostać nawet na to nieszczęsne ddwrt).

Wszedłem w TFTP normalnie i wgrałem "luci-17.01-snapshot-r3301-7099bb1-ar71xx-nand-wndr4300-large-ubi-factory.img". Niestety, po udanym wgraniu obrazu:  http://i.imgur.com/AdbSdmU.png ta zielona dioda z lewej strony w dalszym ciągu miga. Router się nie restartuje. Wcześniej wgrywanie przez tftp było wręcz błyskawiczne. Próbowałem z różnymi obrazami (oryginalnym producenta, jeszcze raz ddwrt), ale wciąż ta sama sytuacja. Po wgraniu zielona dioda nadal miga i nic nie przywraca sad

Co mogę w tej sytuacji jeszcze zrobić?

14

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Według mnie nie ma sensu, bo te z powiększonym flashem działają bez problemu. Jedyny problem, to to że jeśli ktoś ma teraz wgrany obraz bez "-large", to po aktualizacji złapie bootloopa i będzie musiał wgrywać przez TFTP. Może w statystykach da się jakoś podejrzeć ile osób korzysta z tamtej wersji (przed wydaniem -large)?

15

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Weszło bez problemu smile "Build time: 2017-04-07 19:54 CEST"
Czyli rozwiązanie to otworzenie archiwum .tar i zmiana nazwy folderu z "sysupgrade-wndr4300-large" na "sysupgrade-wndr430".

16

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Ok, ale tak już zawsze będzie, że aktualizacje tylko przez TFTP? Czy może jest tam jakiś błąd który to powoduje?
Zauważyłem, że w środku tego archiwum jest folder: "sysupgrade-wndr4300-large" zamiast "sysupgrade-wndr4300". Po zmianie nazwy tego folderu - plik wchodzi i pyta się o potwierdzenie sumy kontrolnej. Chyba spróbuję i dam znać czy się udało.

17

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Na WNDR4300:
"Przesłany plik obrazu nie zawiera obsługiwanego formatu. Upewnij się, że wybrałeś odpowiedni format obrazu dla danej platformy."
Przy próbie aktualizacji do: luci-17.01-snapshot-r3301-7099bb1-ar71xx-nand-wndr4300-large-squashfs-sysupgrade.tar
W chwili obecnej mam wgrany obraz factory, który wgrywałem 20.03.2017: luci-17.01-snapshot-r3285-111cf1b-ar71xx-nand-wndr4300-large-ubi-factory.img

Jest na to jakiś sposób (oprócz TFTP)?

18

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Wczoraj spieszyłem się z aktualizacją i wgrałem obraz bez "-large" w nazwie (wndr4300-squashfs-sysupgrade.tar), pomimo że wcześniej wygrywałem large-ubi-factory.img.
Spowodowało to bootloopa, więc musiałem wgrać factory przez TFTP. Ten aktualizator nie powinien zablokować jakoś wgrywania złego obrazu, jeśli rozmiar partycji się różni?

19

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Sigma napisał/a:
Przmus napisał/a:

Teraz pytanie, w jaki najwygodniejszy sposób to zrobić, bez wchodzenia w TFTP?

Wgrać przez sysupgrade obraz bez "large" w nazwie. Jeśli chcesz large, to przez tftp. Ale jeśli miałeś już LEDE SNAPSHOT, nie ma przeciwwskazań żeby zrobić backup konfiguracji, a następnie go przywrócić na wersji large.

Dzięki, potwierdzam że było to najlepsze rozwiązanie. Z początku bałem się że do trybu TFTP znowu nie będę potrafił wejść, ale udało za drugim razem. Konfiguracja też przywróciła się bez problemu smile

20

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

tenobcy napisał/a:

Jak uaktualinić WNDR4300? Przy próbie wgrania large-squashfs-sysupgrade otrzymuje komunikat:

Przesłany plik obrazu nie zawiera obsługiwanego formatu. Upewnij się, że wybrałeś odpowiedni format obrazu dla danej platformy.

https://eko.one.pl/forum/viewtopic.php? … 24#p182524

Wygląda na to, że zmienił się rozmiar partycji i trzeba wygrać obraz factory.
Teraz pytanie, w jaki najwygodniejszy sposób to zrobić, bez wchodzenia w TFTP?

21

(68 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Dzięki za odpowiedź. Ale skoro teraz mam wygrany obraz z rozmiarem partycji 11.6MB, to przy sysupgrade na powiększoną (następną) wersję też chyba złapię bootlopa? W sumie to i tak ma małe znaczenie już, ważne że wiadomo o co chodzi smile

22

(68 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

A wiadomo już coś w sprawie tych problemów z aktualizacją do LEDE na WNDR4300? Chodzi mi o:
http://eko.one.pl/forum/viewtopic.php?p … 40#p181340
http://eko.one.pl/forum/viewtopic.php?p … 49#p181349

Przy zwykłej aktualizacji z Chaosa łapałem bootlopa i trzeba było wgrywać obraz factory przez tftp. Potem ktoś miał sprawdzić jak zachowuje się router po ponownym wgraniu tej samej wersji ale już nie obrazów factory.

Ogólnie chodzi mi o to, czy zostało coś poprawione/wykryte aby przy wgrywaniu nowszych wersji w przyszłości nie było problemów z bootloopem?

23

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Dzięki Cezary, udało mi się wgrać przez to tftp. Pod windows polecam program "TFTP Client" od "Weird Solutions", z innymi programami był problem.
Ten przycisk reset, znajduje się pod routerem (jeśli leży w pozycji poziomej) i trzeba go wcisnąć np. wkładem od długopisu. Mi udało się wejść w ten tryb dopiero za którymś razem, wtedy led "power" miga co około 1 sekundę (nie bardzo szybko jak w przypadku normalnego startu routera).
Swoją drogą fajnie że Netgear dał ten tryb, nawet w przyszłości nie będzie jakiegoś strachu przed wgraniem czegoś nowego.

24

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Ok, a mógłbyś proszę te instytucje podesłać? Bo na telefonie ciężko jest cokolwiek wyszukać

25

(369 odpowiedzi, napisanych Oprogramowanie)

Kurczę, chyba uwalilem ten router, caly czas sie restartuje sad Nie chce też wejść w tryb bezpieczny po klikaniu przycisków sad